søndag 6. desember 2009

Sokkeoppdatering

Det har blitt endel av disse i det siste. Jeg tror ikke jeg kommer til å legge ut bilder av alle sammen, men her kommer i hvertfall den siste størrelsen. Dette er den minste størrelsen jeg har oppskrift på: 11-14 år, men de passer omtrent til en strl 37. Her i hvitt og marineblått.
Med strikkefastheten min blir damestørrelsen i oppskriften fra pt omtrent 38(-39) og herrestørrelsen omtrent 39-40.
I det forrige innlegget er damestørrelsen helt til venstre (hvite og grå) og herrestørrelsen ved siden av dem igjen (svarte og hvite).

Jeg har forresten testa ut størrelsen som passer til meg (herrestørrelsen, ja..) på jobb i barnehagen, og konkluderer med at (f.eks.) crocks bare kan gå og legge seg; disse sokkene er langt deiligere (bortsett fra når man jobber på småbarnsavdelinger som har grøt, eller liknende, til lunsj.. Da kan jeg være enig i at "innesko" er kjekt.).

Ingen kommentarer: