søndag 6. desember 2009

Jul rundt hjørnet. Ikke i svingen.

Jeg må bare beklage at jeg har vært slapp med
bloggoppdateringa i det siste,
men ettersom det snart er jul velger jeg å spare innleggene litt,
sånn at ikke verdifull informasjon skal komme på avveie.
Kanhende jeg tar litt hardt i her,
men man kan jo aldri vite hvem som titter innom.
Etter besøkstallene å dømme er det kanskje endel.
Og det er veldig hyggelig, må jeg si. :)
Tusen takks folks!

Spør dere meg (og mine små venner) kunne vi godt
kjørt vanlig barne-tv i desember også.
Selv om mini-Margrethe sansynligvis har en slags
svangerskapspermisjon i disse dager,
så synes jeg de kunne sendt henne i reprise.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, mini-margrethe er dypt savnet i disse dager. vi får håpe på bedre dager etter svingen er rundet. nuss

strikkelisa sa...

Er så enig, så enig!
Vi får vel bare ønske henne lykke til med fødsel osv, og håpe at hun snart er tilbaks. :D
Nrk kunne forsåvidt sendt mini Einsteins i mellomtida, men..
Hvis de skal være så sære på det, så..

Anonym sa...

håper virkelig ikke det er mini-margrethe som skal føde..

strikkelisa sa...

HEHE, nei det får vi da virkelig ikke.
Men om så er tilfelle: jeg håper hun føder en episode om en sau ved navn Shaun.
Man kan aldri få sett for mange episoder av Sauen Shaun.