onsdag 26. mai 2010

Fishy fish

Jess, hurra! Mens jeg satt og surfa på ravelry.com (snakk om genialt sted å hente inspirasjon fra!) her en dag, fant jeg ut noe lurt. Selvsagt måtte jeg sette i gang med et restegarnssokkeprosjekt av alle de blå smånøstene jeg har hatt liggende i lang tid. Fargene er fine, og fiskene er søte. Ettersom jeg mener at hvite hæler og hvit tå fort kan se litt skittent og stygt ut, tenkte jeg det ville være lurt å sette inn et restegarnsstøt der også. Pinne 3 og mønster etter eget hode. Hurra!
(Fotmodellen fikk disse sokkene også, som takk. 100000 millioner % velfortjent, selvsagt.)

3 kommentarer:

Ellastrikk sa...

Utrolig fine sokker!! Og så liker jeg hælfellinga så godt. Husker du hvordan du gjorde det?

Ellastrikk sa...

Hei! Prøver igjen :) Sitter her med en sokk klar for hælfelling og lurer sånn på hvordan du har gjort det på disse sokkene. Ser så fint ut. Kanskje du har en oppskrift? :)
Må også si at jeg synes du lager utrolig nye fint. Blir så inspirert og får lyst til å strikke alt sammen...

Ellastrikk sa...

Skjønner skjønner! :) Tusen takk for svar! Nå fikk jeg lyst til å prøve meg på både russesokker og selbuvotter også. Hehe :)