torsdag 3. juni 2010

Lykken er..

...å gjøre bruktkupp!
I går fant jeg denne floka på Fretex. De skulle bare ha lattelige 3 kroner for hele saken, så jeg slo til. Det er et bomullsgarn i en helt fantastisk farge (synes jeg), og selv om jeg sannsynligvis må bruke noen timer på å løse opp knuta, finner jeg en stor glede i å gjenbruke slike vakre saker. Bomull kan vaskes på mange grader også, så alle eventuelle bakteriekolonier som måtte bo inni der vil trygt utslettes. Jeg har lyst til å lage grytekluter, gryteunderlag eller et håndkle av det.
I tillegg fikk jeg en bamseknapp og en tinn-hekte jeg kan bruke på toppen av en barnegenser (en eller annen gang). De kosta 50 øre hver, så gårsdagens utgiftspost på dill og dall kom på den nette sum av 4 kroner. Gleder meg til å finne ut av hva dette blir til slutt. Hurra!

Ingen kommentarer: