søndag 18. april 2010

Nye anskaffelser

Disse deilige garnene fikk jeg i posten for en stund sida. Jeg har bestilt de fra nettbutikken Strikk Innom, en butikk som har kort leveringstid og bra service. Det øverste er 200 gram håndfarget Heritage fra Cascade, 75% superwash merino og 25% nylon. Jeg har lest masse om dette garnet, og gleder meg til å strikke med det. Det er vel i utgangspunktet beregnet for sokker, sikkert fordi at det er så mykt og slitesterkt, men jeg lurer på å kanskje lage et sjal av det.
Det nederste garnet er også sokkegarn, fra en tysk produsent som heter Online. Wellness II-Coloren så mye mørkere ut på bildene hos Strikk Innom, men jeg er sikker på at jeg får brukt dette til noe også. Jeg synes det høres litt mystisk eksklusivt ut at et garn kan inneholde Aloe Vera, Jojoba-olje og vitamin E, men jeg har vel ikke noe annet valg enn å tro på det de sier. :)

Ingen kommentarer: