onsdag 25. mai 2011

Blogging..

.. er visst ikke bare dokumentering.
Jeg har tydeligvis ikke hengt helt med i svingene i løpet av de siste åra. Estetikeren i meg vil at bloggen min skal være fin, ryddig (reklamefri!) og behagelig å lese. Og forsåvidt synes jeg alltid at den har vært det.
Men etter litt surfing, har jeg oppdaget at siden min har hatt et fullstendig utdatert utseende (folk har jo ikke kvadratiske PC-skjermer lenger..). 

Jeg blogger jo først og fremst for å dokumentere, så utseendet har kanskje ikke så mye å si?
Men hvem dokumenterer jeg for? Svaret blir som regel at jeg i hovedsak dokumenterer for min egen del. I tillegg ser jeg oftere og oftere verdien av å referere til bloggen min i ulike sammenhenger. Så jeg dokumenterer vel egentlig for alle som vil se.

Altså: Dokumenteringsmediumet er herved oppdatert (headeren må nok jobbes mer med.), og layouten er litt mer moderne og oversiktlig.

Ingen kommentarer: